onsdag 16 februari 2011

Snart dags...

att ge sig ut på turné igen. Full ruljans ändå. Studiebesöket från Linn Linn Thun var en riktig höjdare, och det var jättekul och inspirerande att prata inför henne och hennes grupp. Mycket dialog, så det var en rolig eftermiddag.

Hittade en kul artikel från mitt besök i Karlskrona förra året. Läs och njut...
http://www.blt.se/nyheter/karlskrona/article2249742.ece#

Christina Gezelius från Servera ringde och vill göra ett filmat inslag med mig till Serveras leverantörsträff. Lät trevligt, tyckte jag, och tackade ja.

Even Bakke( från Lindåsskolan) och jag har länge talat om att göra något kul tillsammans. Nu har vi bestämt att han kommer hit den sista mars och första april (nej, det är inget aprilskämt) för ett par dagar i mitt kök. Tänkte att jag skulle ställa till med en norsk temadag den 1:a Appril, komplett med frågetävling för barnen. Får i Kål och Kjöttekaka på matsedeln. Even Bakke är ju en riktig framtidsman i skolmatssverige, så det blir ett höjdarevent.

Så mycket mer finns inte att förtälja just nu.

Missa inte den här föreläsningen om Ni befinner Er i närheten av Säffle
http://saffle.episerverhosting.com/sv/stora-nyhetsarkivet/valkommen-pa-inspirationsforelasning-om-vikten-av-bra-skolmat/


Håll i hatten och ha det bra i kylan

Michael Bäckman

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar